M135i tam bir M otomobili olmasa da yapımında M1 Coupe’den çok yararlanılmış; M135i’nin motoru, şanzımanı ve diğer bileşenleri M1 Coupe’den alınmış.
Alman otomobil yapımcısı aracın Twin Power turbo teknolojisi içeren sıralı altı silindirli bir motor kullandığını, en az 300 beygir güç ürettiğini ve bu gücün sadece arka tekerleklerden aktarıldığını doğruladı. Motor hacmi henüz doğrulanmadı, ama 3,0 litre olması bekleniyor.
M135i konsepti üç kapılı gövdeye sahip. Araçta çift kollu 18 inçlik M hafif alaşımlı jantların arkasında, M spor fren sistemi bulunuyor.
Dış tasarımda motoru soğuk tutmak, modele bir saldırganlık ve karakter öğesi eklemek amacıyla büyük hava girişleri eklenmiş.
Tasarımcılar normal üretim modeline göre daha uzamış ve dinamik bir görünüm elde etmeyi hedeflemişler; gövde kiti ile sürüş yüksekliğinin olduğundan daha alçak görünmesi sağlanmış.
BMW M135i konsepti Cenevre Otomobil Fuarı’nın başlamasından bir gün önce özel bir etkinlik ile görücüye çıkacak.ntvmsnbc
Alman otomobil yapımcısı aracın Twin Power turbo teknolojisi içeren sıralı altı silindirli bir motor kullandığını, en az 300 beygir güç ürettiğini ve bu gücün sadece arka tekerleklerden aktarıldığını doğruladı. Motor hacmi henüz doğrulanmadı, ama 3,0 litre olması bekleniyor.
M135i konsepti üç kapılı gövdeye sahip. Araçta çift kollu 18 inçlik M hafif alaşımlı jantların arkasında, M spor fren sistemi bulunuyor.
Dış tasarımda motoru soğuk tutmak, modele bir saldırganlık ve karakter öğesi eklemek amacıyla büyük hava girişleri eklenmiş.
Tasarımcılar normal üretim modeline göre daha uzamış ve dinamik bir görünüm elde etmeyi hedeflemişler; gövde kiti ile sürüş yüksekliğinin olduğundan daha alçak görünmesi sağlanmış.
BMW M135i konsepti Cenevre Otomobil Fuarı’nın başlamasından bir gün önce özel bir etkinlik ile görücüye çıkacak.ntvmsnbc
0 Yorumlar