Yeni nesil motor-şanzıman ve yeni nesil bilgi eğlence sistemiyle otomobil severlere geleceği yakınlaştıran Alman otomobil firması Opel, “Drive2022” stratejisini 5 maddede güncelledi.
Opel’in 8 yıllık stratejisinde öncelik verdiği konular pazar payı, karlılık, yeni model ve yeni motor sayısı ve ileri teknolojik bilgi eğlence sistemi.
Güncellenen 5 madde; • 2014 - 2018 yılları arasında 27 yeni modeli ve 17 yeni motoru, pazara sunmak,
• 8 yıllık süre içerisinde Avrupa'daki pazar payını yüzde 8'e arttırmak, karlılığı da yüzde 5 oranında yükseltmek,
• Wi - Fi hotspot ‘u bilgi-eğlence uygulamalarında 2015 yılı modellerde yer vermek,
• 2022'de, otomobil ülkesi Almanya'da pazar payını yüzde 7,2’den 10'a yükseltmek,
• Türkiye’nin ve Rusya'nın da dâhil olduğu Avrupa pazarında yüzde 5,8 olan pazar payını 8 bandına çıkarmak.
Opel CEO’su Dr. Karl-Thomas Neumann: “Opel’in yönetim ekibi DRIVE!2022 girişimini geliştirmek üzere ciddi bir çalışma gösterdi. Madde madde sunulan stratejik hedeflerimizi adım adım uygulamak için hazırlıkları şimdiden yaptık. General Motors’un tam desteğine sahibiz.” dedi.
Güncellenen 5 madde; • 2014 - 2018 yılları arasında 27 yeni modeli ve 17 yeni motoru, pazara sunmak,
• 8 yıllık süre içerisinde Avrupa'daki pazar payını yüzde 8'e arttırmak, karlılığı da yüzde 5 oranında yükseltmek,
• Wi - Fi hotspot ‘u bilgi-eğlence uygulamalarında 2015 yılı modellerde yer vermek,
• 2022'de, otomobil ülkesi Almanya'da pazar payını yüzde 7,2’den 10'a yükseltmek,
• Türkiye’nin ve Rusya'nın da dâhil olduğu Avrupa pazarında yüzde 5,8 olan pazar payını 8 bandına çıkarmak.
Opel CEO’su Dr. Karl-Thomas Neumann: “Opel’in yönetim ekibi DRIVE!2022 girişimini geliştirmek üzere ciddi bir çalışma gösterdi. Madde madde sunulan stratejik hedeflerimizi adım adım uygulamak için hazırlıkları şimdiden yaptık. General Motors’un tam desteğine sahibiz.” dedi.
0 Yorumlar