Mitsubishi Motors'un pick-up segmentindeki güçlü temsilcisi L200, Türkiye'de de 25.367 adet satarak Türkiye'yi Avrupa'nın en büyük 2. pazarı yaptı.
Pick-up segmentinde hem özel hem de ticari kullanımda sağlamlık ve dayanıklılığıyla öne çıkan Mitsubishi L200, 2006 yılındaki lansmanından bugüne 885.000 adedi ihracat ve 263.000 adedi Tayland iç pazarı olmak üzere toplam 1.148.000 adet satış rakamına ulaştı.
Türkiye pazarında ise toplam 25.367 adet satarak, en çok tercih edilen pick-up oldu ve Türkiye'yi İngiltere'nin ardından Avrupa'daki 2. büyük pazar konumuna taşıdı. Mitsubishi L200, çoğunluğu Avrupa, Asya ve Ortadoğu ülkelerinde olmak üzere toplam 158 ülkede satılıyor. Mitsubishi L200 zor ve ağır koşullarda çalışanların işlerini kolaylaştırırken üstün donanım özellikleri ile sürüş konforu da sunuyor.
Kullanıcılarının hem iş, hem de özel kullanımla ilgili tüm beklentilerini karşılamak üzere tasarlanan Mitsubishi L200, bir kamyonetin sağlamlığının ve dayanıklılığının yanı sıra sınıfında öncü konfor ve güvenlik özelliklerine sahip. Mitsubishi Motors'un altmış yıllık pick-up, yetmiş yıllık 4x4 teknolojisinin mirasçısı olan L200, RISE gövde yapısı ve darbe emici şasisi sayesinde rahatlıkla her türlü zorluğun üstesinden geliyor.
L200'ler bir tonluk taşıma kapasitesi ile de her türlü işin ve yükün altından kolaylıkla kalkabiliyor. Yüksek kalite, kullanıcı dostu özellikler, çarpıcı iç ve dış tasarımı da L200'ü bir adım öne çıkarıyor.
Tüm bu özellikleriyle sınıfında tartışmasız lider olan L200, ikinci eldeki yüksek değeri ile de kullanıcısına kazandırmaya devam ediyor.otorehberi
0 Yorumlar