“Satış ve Satış Sonrası” hizmetlerine hız kesmeden devam eden Hyundai, Blue Card ile araç sahiplerine üstün avantajlar sunuyor.
“Blue Card Satış Sonrası” programına göre, Hyundai sahipleri 17 Mart – 12 Nisan tarihleri arasında birçok ayrıcalığın sahibi olacak. “Müşteri Memnuniyeti ve Satış Sonrası” hizmetlerinin öncü markası olan Hyundai, müşterilerinin karşınına yeni bir slogan ile çıkıyor; “Her Hyundai müşterisinin dediği gibi, iyi ki Hyundai”.
Araç sahiplerinin kendilerine en yakın Hyundai Yetkili Servisi’ni ziyaret ederek kolayca edinebileceği Blue Card, periyodik bakım, fren, debriyaj, süspansiyon ve egzoz parçalarında yüzde 20 fiyat avantajı sunuyor.
Hyundai sahipleri ayrıca ücretsiz check up hizmetiyle de otomobillerini uzman teknisyenlere kontrol ettirebiliyorlar. Hyundai Blue Card sahipleri kampanya dönemi boyunca, navigasyonlarda yüzde 10 ve diğer tüm aksesuarlarda sunulan yüzde 15 fiyat avantajıyla hem yolculuklarına heyecan katacak, hem de orijinal aksesuarlar ile araç içerisinde fark yaratacaklar.
Üstelik 12 Nisan tarihine kadar Blue Card sahiplerine kampanyaya katılan markalarda yüzde 25’e varan indirimler de sunuluyor. Hyundai, aracını yaza hazırlamak, ücretsiz check up yaptırmak, Blue Card ile birlikte sunulan avantajlardan yararlanmak ve yeni Hyundai modelleri ile Test Sürüşü yapmak isteyen Hyundai sahiplerini, tüm Türkiye genelindeki Yetkili Servisleri’ne davet ediyor.
0 Yorumlar