Mercedes-Benz’in devasa MPV’si V-Serisi’ni yeniledi. Verimlilik ve artırılan konfor ile birlikte rahatlıkla sekiz kişiyi taşıyabilen V-Serisi, değişken kabiniyle hobi amaçlı kullanımlar için de ideal bir yapı sunuyor.
İki farklı aks aralığı bulunan yeni V-Serisi’nin uzunluğu 5370 mm’ye kadar çıkıyor. Eski versiyonların aksine, özellikle ön konsolunda Mercedes’in lüks sedanlarından izler taşıyan araç, yıldızlı marka daha çok yakışan bir model haline gelmiş.
İki donanım seviyesiyle gelecek olan V-Serisi, ayrıca dış spor paketi ve iç dizayn paketi ile de kişiselleştirilebiliyor. V-Serisi’nin yeni 2.1 lt’lik turbo dizel motoru, altı silindir performansını dört silindir tüketimiyle birlikte sunuyor.
İki farklı güç çıkışı bulunan motor, V 200′de 136 HP güç ve 330 Nm tork üretiyor. V 220 CDI’da 163 HP’ye çıkan gücün yanında tork da 380 Nm’ye ulaşıyor. Eski versiyona göre torkta 20 Nm artışın olduğu motor ayrıca 100 km’de 1.0 lt daha az tüketiyor.
Bu da 5.7 lt/100 km tüketim ve 149 g/km CO2 emisyonu anlamına geliyor. V-Serisi’nin en güçlü motor seçeneği ise 3.0 lt’lik bir V6. V 250 BlueTEC’in kaputunın altını süsleyen bu turbo dizel motor, 190 HP gücü ve 440 Nm torkuyla dikkat çekiyor. Ortalama 6.0 lt/100 km’lik tüketimiyle eski versiyondan yüzde 20 daha ekonomik olan V6, Euro 6 emisyon normlarını da karşılıyor.
V 250 BluTEC, yedi ileri otomatik şanzıman ile sunulurken, V 200 ve V 220 CDI’lar için de opsiyonel olarak otomatik şanzıman edinmek mümkün. Yeni V-Serisi’nin Türkiye’ye ne zaman geleceği ve fiyatları heniz açıklanmadı(automagg)
0 Yorumlar