Audi’nin, RS4’ü yalnızca Avant (steyşın) formunda satışa sunmasının üç nedeni var.
Şirket geleneksel olarak sportif steyşın otomobillerin, sedan eşdeğerlerinden daha fazla sattığını, pazarın sportif dört kapılılardan uzaklaştığını ve S5 Sportback’in bu segmentte performans odaklı dört kapılı bir Audi isteyenler için yeterli güce sahip olduğunu belirtti.
Yeni RS4 Avant’ın kalbinde RS5’te de kullanılan atmosferik emişli 4,2 litrelik V8 motor bulunuyor. Silindir başına dört valfi olan motor 8250 devir/dakikada 450 beygir güç üretiyor. Bu rakam önceki nesil RS4’e göre 30 bg daha fazla, ama tork 4000 ila 6000 devir/dakikada 430 Nm ile aynı kalmış.
Aracın 0-100 km/s hızlanması 4,7 saniye. Bu değer önceki nesile göre 0,2 saniye daha iyi. Azami hız elektronik olarak 250 km/s ile sınırlanmış, ama performans paketi seçeneğinde 280 km/s’ye yükseliyor.
Güç RS5’te olduğu gibi Audi’nin yedi vitesli, çift debriyajlı otomatik şanzımanının özel olarak ayarlanmış bir versiyonu üzerinden aktarılıyor.
Bu şanzıman direksiyona monte edilmiş kanatçıklardan, veya vites seçme kolundan kontrol edilebilen manuel bir moda sahip. Kalkış kontrolü standart olarak geliyor.
Audi'nin RS modellerinin alametifarikası olan oval egzoz çıkışları ve geniş lastiklere ev sahipliği yapan şişik çamurluklar aracın gücü hakkında ipucu veriyor
Quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi de araçta standart olarak bulunuyor.
Bu sistemin kalbinde Audi’nin kendinden kilitlenen merkezi diferansiyeli bulunuyor. Diferansiyel gerektiğinde gücün yüzde 70’e kadarını ön tekerleklere, yüzde 85’e kadarını da arka tekerleklere aktarabiliyor.
İç kısımda, arka koltuklar katlandığında araç 1430 litreye kadar yük kapasitesi sunuyor.
Yarış koltukları ile kabin son derece sportif
İç tasarım tamamen siyah ve spor koltuklar, özel, kalın kenarlı bir direksiyon simidi, RS armaları ve bilgi-eğlence sistemine entegre edilmiş bir tur zamanlayıcısı barındırıyor.
Audi’nin sportif ‘yük taşıyıcı’ aracının üçüncü nesli, gelecek ay Cenevre Otomobil Fuarı’nda ilk defa halka tanıtılacak.ntvmsnbc
Şirket geleneksel olarak sportif steyşın otomobillerin, sedan eşdeğerlerinden daha fazla sattığını, pazarın sportif dört kapılılardan uzaklaştığını ve S5 Sportback’in bu segmentte performans odaklı dört kapılı bir Audi isteyenler için yeterli güce sahip olduğunu belirtti.
Yeni RS4 Avant’ın kalbinde RS5’te de kullanılan atmosferik emişli 4,2 litrelik V8 motor bulunuyor. Silindir başına dört valfi olan motor 8250 devir/dakikada 450 beygir güç üretiyor. Bu rakam önceki nesil RS4’e göre 30 bg daha fazla, ama tork 4000 ila 6000 devir/dakikada 430 Nm ile aynı kalmış.
Aracın 0-100 km/s hızlanması 4,7 saniye. Bu değer önceki nesile göre 0,2 saniye daha iyi. Azami hız elektronik olarak 250 km/s ile sınırlanmış, ama performans paketi seçeneğinde 280 km/s’ye yükseliyor.
Güç RS5’te olduğu gibi Audi’nin yedi vitesli, çift debriyajlı otomatik şanzımanının özel olarak ayarlanmış bir versiyonu üzerinden aktarılıyor.
Bu şanzıman direksiyona monte edilmiş kanatçıklardan, veya vites seçme kolundan kontrol edilebilen manuel bir moda sahip. Kalkış kontrolü standart olarak geliyor.
Audi'nin RS modellerinin alametifarikası olan oval egzoz çıkışları ve geniş lastiklere ev sahipliği yapan şişik çamurluklar aracın gücü hakkında ipucu veriyor
Quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi de araçta standart olarak bulunuyor.
Bu sistemin kalbinde Audi’nin kendinden kilitlenen merkezi diferansiyeli bulunuyor. Diferansiyel gerektiğinde gücün yüzde 70’e kadarını ön tekerleklere, yüzde 85’e kadarını da arka tekerleklere aktarabiliyor.
İç kısımda, arka koltuklar katlandığında araç 1430 litreye kadar yük kapasitesi sunuyor.
Yarış koltukları ile kabin son derece sportif
İç tasarım tamamen siyah ve spor koltuklar, özel, kalın kenarlı bir direksiyon simidi, RS armaları ve bilgi-eğlence sistemine entegre edilmiş bir tur zamanlayıcısı barındırıyor.
Audi’nin sportif ‘yük taşıyıcı’ aracının üçüncü nesli, gelecek ay Cenevre Otomobil Fuarı’nda ilk defa halka tanıtılacak.ntvmsnbc
0 Yorumlar