Avrupa otomotiv endüstrisi kuruluşu ACEA, bu önerinin sıfır emisyonlu elektrikli otomobillerin 2020 ile 2025 arasında yeni araç satışlarının yüzde 3 ila 10’unu oluşturmasını sağlamak için büyük önem taşıdığını söyledi.
ACEA Genel Sekreteri Ivan Hodac yaptığı açıklamada, “Bu, elektrikle şarj edilen araçların Avrupa’ya daha kapsamlı bir şekilde satılmasına doğru giden yolda önemli bir adım ve dünya çapında uyumlu bir çözümün yolunu açıyor. Avrupa Komisyonu’na, standardizasyon kuruluşlarına ve altyapı sağlayıcılara mümkün olduğu kadar çabuk bu tavsiyeleri benimsemeleri ve kalan sorunları çözmeleri için çağrıda bulunuyoruz” dedi.
ACEA Avrupa otomotiv endüstrisinin tavsiyelerinin, kamusal şarj altyapısıyla, araç girişi arasındaki bağı kapsadığını ve doğrudan veya alternatif akımla, yavaş ve hızlı şarjı ele aldığını belirtti.
Otomobil yapımcıları, bu tavsiyelere ilgili standardizasyon kuruluşları onay verir vermez, her yeni araç için, tek tip priz kullanmaya başlayacak.
Tüm araçların prizlerinin tek tip olmasının 2017’ye kadar gerçekleşmesi beklenmiyor.ntvmsnbc
ACEA Genel Sekreteri Ivan Hodac yaptığı açıklamada, “Bu, elektrikle şarj edilen araçların Avrupa’ya daha kapsamlı bir şekilde satılmasına doğru giden yolda önemli bir adım ve dünya çapında uyumlu bir çözümün yolunu açıyor. Avrupa Komisyonu’na, standardizasyon kuruluşlarına ve altyapı sağlayıcılara mümkün olduğu kadar çabuk bu tavsiyeleri benimsemeleri ve kalan sorunları çözmeleri için çağrıda bulunuyoruz” dedi.
ACEA Avrupa otomotiv endüstrisinin tavsiyelerinin, kamusal şarj altyapısıyla, araç girişi arasındaki bağı kapsadığını ve doğrudan veya alternatif akımla, yavaş ve hızlı şarjı ele aldığını belirtti.
Otomobil yapımcıları, bu tavsiyelere ilgili standardizasyon kuruluşları onay verir vermez, her yeni araç için, tek tip priz kullanmaya başlayacak.
Tüm araçların prizlerinin tek tip olmasının 2017’ye kadar gerçekleşmesi beklenmiyor.ntvmsnbc
0 Yorumlar