Continental’in 17,5 inç jant sürüş aksı için LSR1+ ve çeker aks için LDR1+ yeni lastik modelleri, şehir içinin yanı sıra otoyolda ve otoyol dışındaki bölgesel uzun mesafe yolculuklarında da kalitelerini kanıtlıyor.
Taşımacılıkta hafif ticari araçlarda kullanılan lastiklere yönelik her gün yeni ihtiyaçlarla karşılaşılıyor. Şehir merkezinde lastiklerin kaldırımla teması ve bazı noktalarda aşırı yüklemeye karşı hem dayanıklılık hem de hızlı performans göstermesi gerekiyor.
Bölgesel dağıtımlarda ise dengeli yol tutuş, iyi fren performansı ve düşük yuvarlanma direnci önemli konular arasında yer alıyor. Continenal’in 75 kesitli 205 – 265 mm arası genişliğindeki 17,5 inç ebatlı lastikler için ürettiği yeni LSR 1+ ve LDR 1+ desenleri bu zorlu arenada en iyi performans özelliklerine sahip olarak ürünler olarak sıralanıyor.
LSR 1+ ve LDR 1+ desenlerinin tamamen yeni malzeme bileşeni sayesinde kavrama ve dayanıklılıktan ödün vermeden yuvarlanma direncini yüzde 10 düşürmek mümkün oluyor. Yeni lastik tipleri uzun yol ömrü ile birlikte yakıt tüketiminde de yüzde 3 ilâ 4 arası düşüş sağlıyor. Tasarruf potansiyelleri sayesinde yeni Continental lastikleri dağıtım görevindeki araçların genel ekonomisine önemli katkılarda bulunuyor.
LSR 1+ sürüş aksı lastiği, 3 artı 2 oluk tasarımı ile özellikle gelişmiş sürüş özelliklerine sahip. Dağıtım kamyonları için üretilen yeni lastiğin kapalı omuz yapısı manevralar sırasında yırtma etkisine sahip yanal güçlere karşıdurma yeteneği kazandırıyor. Çeker akstaki diğer desen LDR 1+ ise çok sayıda yanal uç ve sırt oluklarının yüksek zemini ile hem dengeli çekiş hem de düşük yuvarlanma direnci sunuyor. Her iki lastiğin kendini kanıtlamış yapısı dengeleyici çelik kuşakları, üçgen yapısı sayesinde sürüşte basınç kaybını engelleyen patenti Continental’e ait AirKeep teknolojisi ile birleşerek yeni lastiklerin sürdürülebilir karakteristiklerini şekillendiriyor.
LSR 1+ ve LDR 1+’in yüksek kaliteli karkasları aynı zamanda lastiklerin kaplanabilme ve ikinci ömür kullanımına olanak sağlıyor.
Taşımacılıkta hafif ticari araçlarda kullanılan lastiklere yönelik her gün yeni ihtiyaçlarla karşılaşılıyor. Şehir merkezinde lastiklerin kaldırımla teması ve bazı noktalarda aşırı yüklemeye karşı hem dayanıklılık hem de hızlı performans göstermesi gerekiyor.
Bölgesel dağıtımlarda ise dengeli yol tutuş, iyi fren performansı ve düşük yuvarlanma direnci önemli konular arasında yer alıyor. Continenal’in 75 kesitli 205 – 265 mm arası genişliğindeki 17,5 inç ebatlı lastikler için ürettiği yeni LSR 1+ ve LDR 1+ desenleri bu zorlu arenada en iyi performans özelliklerine sahip olarak ürünler olarak sıralanıyor.
LSR 1+ ve LDR 1+ desenlerinin tamamen yeni malzeme bileşeni sayesinde kavrama ve dayanıklılıktan ödün vermeden yuvarlanma direncini yüzde 10 düşürmek mümkün oluyor. Yeni lastik tipleri uzun yol ömrü ile birlikte yakıt tüketiminde de yüzde 3 ilâ 4 arası düşüş sağlıyor. Tasarruf potansiyelleri sayesinde yeni Continental lastikleri dağıtım görevindeki araçların genel ekonomisine önemli katkılarda bulunuyor.
LSR 1+ sürüş aksı lastiği, 3 artı 2 oluk tasarımı ile özellikle gelişmiş sürüş özelliklerine sahip. Dağıtım kamyonları için üretilen yeni lastiğin kapalı omuz yapısı manevralar sırasında yırtma etkisine sahip yanal güçlere karşıdurma yeteneği kazandırıyor. Çeker akstaki diğer desen LDR 1+ ise çok sayıda yanal uç ve sırt oluklarının yüksek zemini ile hem dengeli çekiş hem de düşük yuvarlanma direnci sunuyor. Her iki lastiğin kendini kanıtlamış yapısı dengeleyici çelik kuşakları, üçgen yapısı sayesinde sürüşte basınç kaybını engelleyen patenti Continental’e ait AirKeep teknolojisi ile birleşerek yeni lastiklerin sürdürülebilir karakteristiklerini şekillendiriyor.
LSR 1+ ve LDR 1+’in yüksek kaliteli karkasları aynı zamanda lastiklerin kaplanabilme ve ikinci ömür kullanımına olanak sağlıyor.
0 Yorumlar