TOYOTA ‘ICHIBAN’ AVRUPA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE TÜRK BAYİYE ÖDÜL

“2011 Toyota ‘Ichiban’ Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri” Berlin Reichstag’ta düzenlenen tören ile sahiplerine verildi. Türkiye’den İstanbul Bayisi Toyota Plaza Sonkar, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetindeki üstün başarısı ile son iki yıldır olduğu gibi üçüncü defa ödüle layık görüldü.

2011 yılı Toyota “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri, dün Berlin Reichstag’ta düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Türkiye’den, hem satış hem satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde gösterdiği sıradışı performansla ödüle layık görülen Toyota Plaza Sonkar Bayi Sahibi Nedret Ogan ve Genel Müdürü İlker Ogan’a ödülleri Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy tarafından takdim edildi.
Ödül süreci için Toyota’nın Avrupa bölgesindeki yaklaşık 2 bin 600 bayisinin, marka standartlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçları değerlendirildi. Toyota Plaza Sonkar, zorlayıcı kriterleri aşmayı başaran 41 bayi arasında yer aldı.
Törende konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy, “Ichiban Ödülleri Toyota’nın ‘önce müşteri’ ilkesinin mükemmel uygulamalarını temsil etmektedir. Toyota ekibinin her bir üyesi ve özellikle müşterilerimize ‘en iyi deneyimi’ yaşatmaya odaklanmış olan bayilerimiz, her zaman ‘en iyiyi sunma’ gayretiyle çalışmaktadır. Bugün Ichiban ödülüne layık görülen bayilerimizin, müşterilerimize en iyi deneyimi yaşatma konusunda lider ve örnek olmaya devam edeceklerine inanıyoruz.” dedi. 2006 yılından bu yana düzenlenen geleneksel “Ichiban Ödülleri” ile Toyota bayilerinin müşteri memnuniyeti performasında da somut gelişimler gözlendi. Geçen süre içinde satışta yüzde 21 ve satış sonrası hizmetlerde de yüzde 14 oranında artan müşteri memnuniyeti sağlandığı istatistiklere yansıdı.

Toyota ‘Ichiban’ Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin motivasyona büyük katkı yaptığını söyleyen Toyota Satış ve Pazarlama A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt ise, “Toyota olarak KALDER ve KA Araştırma Ltd tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında yıllardır olduğu gibi bu yıl da birinci olduk. Mutlak müşteri memnuniyeti önceliği ile hizmet veren ve bu başarıda ortak emeği olan tüm bayilerimize teşekkür ederim. Sonkar bayimizin örnek performansı ise bize ayrı bir gurur veriyor.” dedi.

*Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” cümlesinden alınmıştır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar