Doğuş Otomotiv-Volkswagen Binek Araç, sektöründe bir ilke daha imza atarak, otomotivde Türkiye’nin ilk iPad uygulamasını hizmete sundu. Otomotiv tutkunları artık iPad’lerinden Volkswagen’in tüm modellerine ve bu modellerin donanım, renk seçeneklerine ve teknik bilgilerine ulaşabilecek. VW Binek Araç ayrıca, Facebook sayfasında da tüm modellerin fotoğraf ve videolarının yanında, markayla ilgili son haberlerine de yer veriyor.
Tüm dünyada giderek artan iPad tutkusuna, Doğuş Otomotiv-Volkswagen Binek Araç da katıldı. VW Binek Araç, iPad uygulamasını başlatarak sektöründe bir ilke daha imza attı. iTunes’dan ücretsiz indirilebilen uygulamayla, artık tüm iPad’ler birer Volkswagen Showroom’una dönüşüyor.
VW Binek Araç’ın iPad uygulamasında otomotiv tutkunları, VW dünyasını yakından tanıyabiliyor ve tüm modellerle ilgili donanım, renk ve teknik özelliklerine kolaylıkla ulaşabiliyor. Tüm modellerin 360 derece keşfedilebildiği uygulamada, ayrıca isteyenler kendi model, renk ve donanım seçeneklerinden zevklerine göre kendi Volkswagen’lerini tasarlayabiliyorlar.
VW Binek Araç, kısa zamanda 1000’i aşkın kişinin üye olduğu Facebook sayfasında da, tüm modellerin fotoğraflarını, videolarını ve son haberleri otomotivseverlerle paylaşıyor. Autoshow boyunca da Facebook sayfası aracılığıyla standdan canlı yayın yapıyor.
Dijital platforma çok önem veren Volkswagen, Avrupa’da iPad’i ilk kullanan otomotiv şirketi oldu. ABD’de klasik tanıtım ve pazarlama yöntemlerini bir kenara bırakarak, bazı modellerini sadece dijital platformda tanıtan VW, ABD’de Golf GTI’ın lansmanını iPhone üzerinden ve Polo GTI tanıtımını da facebook’taki bir oyunla birlikte gerçekleştirdi.
Tüm dünyada giderek artan iPad tutkusuna, Doğuş Otomotiv-Volkswagen Binek Araç da katıldı. VW Binek Araç, iPad uygulamasını başlatarak sektöründe bir ilke daha imza attı. iTunes’dan ücretsiz indirilebilen uygulamayla, artık tüm iPad’ler birer Volkswagen Showroom’una dönüşüyor.
VW Binek Araç’ın iPad uygulamasında otomotiv tutkunları, VW dünyasını yakından tanıyabiliyor ve tüm modellerle ilgili donanım, renk ve teknik özelliklerine kolaylıkla ulaşabiliyor. Tüm modellerin 360 derece keşfedilebildiği uygulamada, ayrıca isteyenler kendi model, renk ve donanım seçeneklerinden zevklerine göre kendi Volkswagen’lerini tasarlayabiliyorlar.
VW Binek Araç, kısa zamanda 1000’i aşkın kişinin üye olduğu Facebook sayfasında da, tüm modellerin fotoğraflarını, videolarını ve son haberleri otomotivseverlerle paylaşıyor. Autoshow boyunca da Facebook sayfası aracılığıyla standdan canlı yayın yapıyor.
Dijital platforma çok önem veren Volkswagen, Avrupa’da iPad’i ilk kullanan otomotiv şirketi oldu. ABD’de klasik tanıtım ve pazarlama yöntemlerini bir kenara bırakarak, bazı modellerini sadece dijital platformda tanıtan VW, ABD’de Golf GTI’ın lansmanını iPhone üzerinden ve Polo GTI tanıtımını da facebook’taki bir oyunla birlikte gerçekleştirdi.
0 Yorumlar