VODAFONE DAN MEMNUN KALMAZSANIZ PARANIZ İADE

Numarasını Vodafone'a ilk kez taşıyan bireysel ve kurumsal faturalı hat sahiplerine 1 ay içinde Vodafone'un çekim kalitesini deneyip memnun kalmazlarsa paralarını iade ediyor.

Kampanyaya katılan bireysel aboneler, 30 gün içinde (30. Gün dahil), Vodafone Müşteri hizmetlerini arayarak (444 0 542) herhangi bir sebepten dolayı memnun olmadığını belirtmesi ve /veya şikayet etmesi gerekmektedir.

Abonenin, Vodafone Müşteri Hizmetlerine şikayetini gerçekleştirdikten sonra 6 gün içinde (şikayet ettiği gün dahil) başka operatörlere numarasını taşımayı tamamlaması gerekmektedir.

Daha fazla detay vodafone web sitesi ve vodafone bayilerinde

Yorum Gönder

0 Yorumlar