Artan güç ve tork, dört tekerlekten çekiş sistemine, vites değiştirme zamanlarını yarı yarıyadan da fazla (sadece 93 milisaniyeye) indirip, hızlı altı ileri Quickshift şanzıman tarafından aktarılır. Vites kutusu, çift vites küçültme becerisine (örneğin altıncı vitesten dördüncü vitese geçebilme) de sahiptir ve vites aralıkları boyunca hızlanmayı artırır. Şanzımanın vites büyütmesi sırasında, yakıt ve ateşleme bir an için kesilerek, tork azaltımı aracılığıyla daha hızlı mekanik vites değiştirme zamanları elde edilir ve ayrıca değiştirme kalitesi ve sürekliliği de artar.
Superports Convertible’ın olağanüstü performansı, eşsiz bir sürüş konforu ile birleşerek, otomobili sınıfının lideri bir konuma taşır. GTC Speed’den geliştirilen şasi iyileştirmeleri arasında, elektronik Sürekli Amortisör Kontrolü (CDC) sistemi, daha sert ön süspansiyon ve geliştirilmiş arka aktif dengeleyici yer alır. Supersports Convertible, sürüş yüksekliğini de GTC Speed ile paylaşır; standart GTC’ye göre önde 10mm ve arkada ise 15mm daha alçak bir oturma konumu sunulur. Karbon seramik frenler araçta standart olarak sunulur. Dönen ve yaylanmaz düzeneklerde sağlanan 20 kg hafifleme, direksiyon hassasiyetinde, kavramada ve sürüş konforunda avantaj sağlar. Geniş çaplı (420mm ön, 356mm arka) hafif diskler ve sekiz pistonlu kaliperler, yüksek termal koşullar altında asgari disk deformasyonuna sahip, zayıflamaya dirençli bir fren performansı temin eder.
Supersports Convertible’ın tasarımının gelişimi, biçimin, işlevi takip etmesi olarak ifade edilebilir ki burada, yeni, kararlı heykelimsi formlar, kaportanın altındaki teknik gelişmelerin sinyalini vermektedir. Supersports’ta teknik uygulamaların sağladığı belli başlı tasarım değişiklikleri arasında aşağıdakiler yer almaktadır:
- Revize edilmiş ön hava menfezleri ile yeni motor kapağı menfezleri hava akışını ve soğutmayı daha da iyileştirir.
-Genişleyen arka kanatlar, daha geniş arka izi içine alır.
-Akıllıca tasarlanmış bagaj kapağı spoyleri, yüksek hızlarda aerodinamik denge bakımından avantaj sağlar
Hacim (cc) :5998
Silindirler :W12
Emiş :İkiz-turboşarjlı
Kurulum :Önde, uzunlamasına
Azami Güç :621 bhp @ 6000 dev/dak
Azami Tork :800 Nm @ 2000 - 4500 dev/dak
ŞANZIMAN
Tip :40/60 oranlı, arka eğilimli, tork dağıtımlı &
PERFORMANS
Azami Hız :325km/s
0-100 km/s 4.2 saniye
0-160 km/s 9.5 saniye
YAKIT TÜKETİMİ / EMİSYONLAR
Şehir içi :25.5 litre / 100 km
Şehir dışı :11.6 litre / 100 km
Kombine : 16.7 litre / 100km
Karbon diyoksit emisyonları 388g/km haber7
0 Yorumlar