Hyundai, 2009’un ilk iki ayında Türkiye’de 5 bin 193 adet otomobil satışı gerçekleştirerek, geçtiğimiz yılın aynı dönemindeki 3 bin 443 adetlik satışını yüzde 51 oranında artırmış oldu. İkinci sıradaki marka ile arasında önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yılın ilk iki ayında Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobil markası unvanını elde etti.
Hyundai, ilk iki ayda toplamda 5 bin 757 adet araç satışı gerçekleştirerek geçen ay yakaladığı yüzde 14’lük pazar payını korudu. Otomotiv pazarında satışlar geçtiğimiz yılın ilk iki ayına göre yüzde 38 daralırken Hyundai’nin satışlarını tam tersine yüzde 38 oranında artırması ve bu başarısını da yaşanılan ekonomik sıkıntılara rağmen yakalayıp diğer markaların aksine kombi olarak adlandırılan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etmesi dikkat çekti.
EN ÇOK TERCİH EDİLEN ACCENT ERA
Hyundai’nin en başarılı modeli ise Accent Era oldu ve ilk iki aylık satış rakamları doğrultusunda Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili unvanını elde etti. Türkiye çapında tüm müşteriler ve taksi kullanıcıları tarafından beğenilen Accent Era geliştirilen kalitesi, güvenliği, konforu, ekonomikliği ve performansıyla övgüleri topladı. Geçtiğimiz yıl Otobil yarışmasında Türkiye’de Segmentinin En Beğenilen Aracı unvanını kazanan Accent Era’dan ilk iki ayda toplam 3 bin 386 adet satıldı ve tek başına 51 markanın iki aylık toplam satışlarını bile geride bırakıp tüm araçları geçerek Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Aracı oldu.
Hyundai’nin en çok tercih edilen ikinci modeli, 863 adet ile Getz olurken, Accent Era gibi İzmit Fabrikası’nda Türkiye ve tüm dünya için üretilen Matrix modeli de 387 adetle geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılın da ilk iki ayında da “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen MPV’si (Çok Amaçlı Araç)” unvanını sürdürdü.
Hyundai i10 modeli, segmentindeki tüm rakiplerinin toplam satışından bile fazla satılıp liderliğini korurken Hyundai’nin diğer modelleri olan i30, Sonata, Tucson, Santa Fe ve H-1 ile H-100 hafif ticari araçları bu başarıda pay sahibi oldular.
Hyundai sadece Türkiye’de ilerleme kaydetmiyor. Global satışlarda da dikkate değer bir satış artışı yakalayan Hyundai, tüm dünyadaki çoğu markanın satışları tepe taklak olurken 2009’un ilk iki aylık satışları itibariyle geçtiğimiz yıla göre yüzde 4 oranında bir artış elde etti.haber7
Hyundai, ilk iki ayda toplamda 5 bin 757 adet araç satışı gerçekleştirerek geçen ay yakaladığı yüzde 14’lük pazar payını korudu. Otomotiv pazarında satışlar geçtiğimiz yılın ilk iki ayına göre yüzde 38 daralırken Hyundai’nin satışlarını tam tersine yüzde 38 oranında artırması ve bu başarısını da yaşanılan ekonomik sıkıntılara rağmen yakalayıp diğer markaların aksine kombi olarak adlandırılan hafif ticari araç segmentinde bir ürünü olmadan elde etmesi dikkat çekti.
EN ÇOK TERCİH EDİLEN ACCENT ERA
Hyundai’nin en başarılı modeli ise Accent Era oldu ve ilk iki aylık satış rakamları doğrultusunda Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili unvanını elde etti. Türkiye çapında tüm müşteriler ve taksi kullanıcıları tarafından beğenilen Accent Era geliştirilen kalitesi, güvenliği, konforu, ekonomikliği ve performansıyla övgüleri topladı. Geçtiğimiz yıl Otobil yarışmasında Türkiye’de Segmentinin En Beğenilen Aracı unvanını kazanan Accent Era’dan ilk iki ayda toplam 3 bin 386 adet satıldı ve tek başına 51 markanın iki aylık toplam satışlarını bile geride bırakıp tüm araçları geçerek Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Aracı oldu.
Hyundai’nin en çok tercih edilen ikinci modeli, 863 adet ile Getz olurken, Accent Era gibi İzmit Fabrikası’nda Türkiye ve tüm dünya için üretilen Matrix modeli de 387 adetle geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılın da ilk iki ayında da “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen MPV’si (Çok Amaçlı Araç)” unvanını sürdürdü.
Hyundai i10 modeli, segmentindeki tüm rakiplerinin toplam satışından bile fazla satılıp liderliğini korurken Hyundai’nin diğer modelleri olan i30, Sonata, Tucson, Santa Fe ve H-1 ile H-100 hafif ticari araçları bu başarıda pay sahibi oldular.
Hyundai sadece Türkiye’de ilerleme kaydetmiyor. Global satışlarda da dikkate değer bir satış artışı yakalayan Hyundai, tüm dünyadaki çoğu markanın satışları tepe taklak olurken 2009’un ilk iki aylık satışları itibariyle geçtiğimiz yıla göre yüzde 4 oranında bir artış elde etti.haber7
0 Yorumlar