Türkiye’de de bir dönem üretilen ve popüler modeller arasında sayılan Vectra’nın yerine geçen Opel Insignia, Türkiye’de resmen satılmaya başlandı.
Resmen dememizin nedeniyse, elbette aracın Autoshow 2008 fuarından sonraki dönemde sadece “ön satışla” pazarlanmış olması. 50 bin 250 TL’den başlayan fiyatlarla satışa çıkan Insignia’nın, ön satışları sayesinde şimdiye kadar 210 müşterisi olmuş.
Avrupa’da “2009 Yılının Otomobili” seçilen yeni Insignia ile orta üst sınıftaki eski popülaritesine kavuşmayı hedefleyen Opel, bu yüzden araca hayli güveniyor. İlk etapta 1.6 lt 115 HP’lik benzinli ve 2.0 lt 160 HP’lik dizel motorlarla satılmaya başlanacak Insignia’nın iddialı 1.6 lt turbo (180 HP) benzinli versiyonuysa mayıs ayında Türkiye’de satılmaya başlanacak.
Fiyatları 50 bin 250 TL ile 123 bin 700 TL arasında değişen Insignia’nın 1.6 turbo motorlusunun yanı sıra diğer versiyonlarını da sipariş etmek mümkün. Sedan ve Hatchback kasa tipleriyle satılmaya başlanan Insignia’da iki kasa tipi arasında sadece 500 TL fark var.
“Edition”, “Sport” ve “Cosmo” donanım paketleri bulunan Insignia, Opel’in bundan sonraki yeni modellerine de öncülük yapacak bir tasarıma sahip. Leke tutmayan döşeme kumaşları, Türkiye haritasının entegre edildiği navigasyon, 8 farklı duruma göre kendisini ayarlayabilen yeni “Adaptif Far Sistemi” (AFL) gibi standart veya isteğe bağlı yüksek teknoloji ürünü donanımları bulunuyor.
“GM bir yana, Opel bir yana”
General Motors Türkiye Genel Müdürü Keklik, ekonomik koşullara rağmen Insignia’ya çok güvendiklerini ve hedeflerinin 2009’da sınıf liderliğini elde etmek olduğunu bildirdi.
GM’in ABD’de yaşadığı zorlukların kendi satışlarını etkilemediğini, hatta geçen yıl durgunluğa rağmen pazar paylarını yüzde 5.2’den 5.6’ya taşıdıklarını belirten Keklik, bunda Opel’in tamamen GM’den bağımsız bir marka olarak algılanmasının büyük rol oynadığına dikkat çekti.milliyet
0 Yorumlar