Yol kullanımına uygun bir yarış otomobili olarak geliştirilen SpecV, zaten supercar standartlarındaki GT-R performansını bir adım öteye taşıyor. Yapılan en büyük geliştirmeyse yeni "yüksek vites basınç kontrol sistemi" olarak göze çarpıyor. Bu kontrol mekanizması anlık olarak turbo basıncını artırarak orta-yüksek hızlı sürüşlerde daha yüksek tork sağlıyor. Bu sayede motor daha düşük bir hızda çalışabiliyor ki bu da yalnızca daha hızlı değil, aynı zamanda daha ekonomik bir GT-R'a işaret ediyor. Diğer yenilikleriyse titanyum egzoz sistemi ve karbon-seramik frenler oluşturuyor.
GT-R SpecV yalnızca "Ultimate Black Opal" gövde rengiyle satışa sunulacak. Aracın ön ızgara, arka spoyler ve fren kanalları gibi pekçok bölgesinde karbonfiber kullanılmış. Hafif aluminyum jantlar toplam ağırlığı düşürürken, yeni süspansiyon sistemi ve yüksek tutuşlu lastikler, GT-R'ın zaten efsanevi olan yol tutuşunu bir adım öteye taşıyor.
Yüksek performans modifikasyonları, arka koltukların iptal edildiği ve ön koltukların yeni karbonfiber Recaro'larla değiştirildiği iç mekanda da devam ediyor. Kokpitin gösterge paneli gibi diğer bazı bölgelerinde de kullanılan karbonfiber, sürücü ve yolcuya gerçek bir spor otomobil içinde olduklarını hatırlatıyor.
Hepimizin merakla beklediği performans verileriyse henüz Nissan'ın resmi basın bülteninde bulunmuyor fakat çok yakında ortaya çıkacaktır. Sihirli rakamlar için, bizi takip etmeye devam edin.
Modifiyem.com
0 Yorumlar